| |
رستوران الکترونیک
|
|
چیکا
|
|
نوتریکا
|
|
مامیکا
|
|
پریس
|
|
گز سکه
|
|
پگاه
|
|
اسپوتا
|
|
سیمرغ
|
|
|
|
 |
|
|
|
... خوردن کیوی به کاهش فشارخون کمک می کند سودمندی کیوی در کاهش فشارخون محققان می گویند : خوردن کیوی به کاهش فشارخون کمک می کند ... به گزارش خبرنگار سایت پزشکان بدون مرز ، محققان دانشگاه اسلوی نروژ اعلام کردند، خوردن روزانه کیوی می تواند فشارخون را کاهش دهد ... این گروه از محققان با مطالعه درباره تعدادی زن و مرد که به پرفشاری خون دچار بودند، دریافتند: خوردن سه کیوی در روز در مدت دو ماه، باعث کاهش فشارخون می شود ... کیوی سرشار از آنتی اکسیدان لیوتین و دارای پتاسیم فراوان است و اثر آن در کاهش فشارخون، از سایر میوه ها بیشتر است ... * کیوی پادزهر سیگار است ... این مقدار با خوردن دو عدد کیوی تأمین می شود ... کسانیکه زنجیروار سیگار می کشند باید جعبه، جعبه کیوی بخرند و مصرف کنند ... البته در افراد سیگاری با خوردن کیوی ، ضایعات مربوط به ویتامین c جبران می شود، ولی ضرری که کشیدن سیگار برای قلب، مجاری عروقی، ریه و سایر اندام های بدن دارد ، جبران نمی شود ... پادزهر کیوی درمقابل سمومی که در سیگاروجود دارد، ناچیز است ... یکی از آنها اسید قهوه است که در کیوی با غلظت بالائی وجود دارد ... حتی قهوه که نام این اسید از آن گرفته شده است، یک دهم غلظت این اسید موجود در کیوی را ندارد ... کیوی با داشتن ویتامین c و اسید قهوه، دو ماده اساسی ضد سرطان را در اختیار می گذارد
|
|
منبع : پزشکان بدون مرز
تاریخ :
1
شهریور
1388
شاخه :
میوه ها و سبزی ها
|
|
|
خبرخوان
|
|
اگر مایلید آخرین مطالب پیرامون
خوردن روزانه کیوی
را در سیستم خبرخوان خود داشته باشید , می توانید RSS زیر را استفاده نمایید .
|
|
|